2022年10月18日星期二

揸現金,等消息?

對於日日皆賺錢的企業,時間代表利潤。

實幹的上市公司天天都在做生意,日日都在賺錢錢,佢哋嘅業務係唔會因為公眾假期或星期日而停止,也不會因為股價昨天跌了1%,或今日升了1%而改變。

例如AeonCredit(900.HK),佢嘅信用卡生意會因為星期日或股災日而停止嗎?

例如東方海外(316.HK)和中遠海控(1919.HK),佢哋嘅遠洋貨櫃船隊會因為公眾假期或股災日而在海上停止航行嗎?

又例如中國移動(941.HK),國內嘅同胞可以在公眾假期或股災日不須用智能手機嗎?

以上的公司,一年365日+24小時都在運作,即是全年無休。👍

誠然,投資者心態各適其適。 

股災之下,不知網友們是否仍然「全年無休,持股收息」,還是「揸現金,等消息」呢?

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 綠兄,對呀!🙏^^
      再加埋「揀股」也很重要,這点小弟就要多下苦功了。🤔

      刪除
  2. 小弟只敢八成倉持股收息,剩餘現金伺機而動

    回覆刪除
    回覆
    1. TC, 咁你8成其實都唔少了!👍^^
      可能小弟過份愛國愛港,就心甘情願做「炮灰」,經常滿倉。🤑
      我哋都算志同道合!😃

      刪除
  3. 今次所謂的特大股災,其實係對某些估值過高的股份造成特大傷害外,對一些有錢賺,估值低的股份完全冇影響,大市大跌他們或多或少都會跟住跌,反而造就機會給大家以低價買入更多股份,個市稍為反彈,他們會是最快同反彈得最多的一批,我有幸揸左幾隻,今日大幅上升帶來的喜悦和滿足感非常爽,嬴錢重係其次,嗰種我冇揀錯你,一切好像都在自已計算之中的感覺非常良好,投資股票彷彿已成了一種事好,冇任何壓力,會自動自覺去尋找有用的資訊,以實戰去檢視策略是否有效,盡量減少錯判的出現,增加勝算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜鐵馬兄之東方電器(1072.HK)。👍^^
      小弟昨日幾番留意住佢,想兄台當然知道佢昨天急跌之消息。
      估唔到佢今日嚟過鯉躍龍門,打入20大升幅榜,仲係以全日最高價位收市!厲害!厲害!👍👍👍

      刪除
  4. 1072固然高興,最令我興奮的是華潤電力836,無端被錯殺跌穿12元任人買,今日最高當去到14元樓上,今晚剛出了9月份發電數據,過多幾日就出三季業績,如冇估錯,又係超好,明天可能又會重啓升浪,這當然是我個人主觀願望。另外一隻在低位撈左底的是38第一拖拉機,十日後又出業績,好大機會又是好靓,此股已慢升了一星期,若A股拖拉機開車,呢隻H股市值得十幾億,北水又揸左35%的國策股,升5至6成不是幻想,到時又可滿足我冇揀錯你的虛榮感。暫時都重係在幻想階段,自吹自雷自High而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 揀股+timing的確係勝負關鍵。
      昨天的1072.HK係可以比有膽色之士上車。小弟自愧不如!
      至於買股票有啲「憧憬」係很正常。「自吹自擂」就反映你已有利潤在手,又有足夠的持貨信心。
      小弟預祝兄台可以將佢哋「賺到盡」!🙏^^

      刪除
  5. 今早李家超特首的施政報告,全部都是跟着國策走,現在投資港股不懂國策或誤解國策會輸得很惨,相反就會得心應手。今日首先講公屋,特首話會推出三萬個簡易公屋單位,全部以合裝组成興建,幾個月前曾在東涌興建了一座合裝组成公屋,由有利建築興建,我不清楚有利現在是否還是上市公司,不過他規模很少,廠房都在內地,接不了多少定單。興建合装组成的龍頭一定是3311中國建築,掌握最先進的技術,内地的保障房幾乎全部都是他們起的。特首更說將強制未來興建的公屋要一半採用此技術,以減少建屋時間。這三萬間簡易公屋租金比公屋平,重可保留上公屋資格,是過渡房屋。我相信3311未來幾年的盈利會大增,今年所起的方倉医院都是用合裝件快速建成的,全是3311起的。前日3311跌到7元邊,呢兩日已大幅反彈,消化後消息後,短期會升到9元,長期更會在10元樓上。這是我個人見解,利申我在7元邊入左少少,而家重未放,極度看好唔多唔少是因有货在手,可能唔夠客觀,僅供分享同參考。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢負債率高咗D,但過去業績和派息都係穩定增長。感覺佢作風幾好。
      佢10月25日(星期二)會公佈季績,睇埋先!
      P.S.我星期一先有股息錢返嚟。

      刪除