2022年7月28日星期四

昨晚加息後 兩個小問題

昨晚美國加息0.75点子,跟住美股就「顯著」上升了。筆者今朝早才知道結果,因Student冇買美股,毋須捱夜睇實美市。

兩個問題:~

1. 美國加息週期是否完结了?

2. 美國通脹率是否明顯回落了?

答完這兩個簡單問題,再思考現時應該持有甚麼股票才較安心收息。🙏^^

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 好似話依家市場預計9月份有65%機會再加息50点子。大家聽住先!

      刪除
    2. 個人認為,佢最後可能又會打倒昨天的我

      刪除
    3. 我相信大家心中最清楚,那些國家較有信用,那些國家較冇信用。

      刪除
    4. 宜家講2023年嘅投資環境,似乎遠左D。
      估掂下個月嘅嘢我哋就夠了。🤔^^

      刪除
  2. 加完先嚟減,似乎呢個係枱底一早預訂的策略。

    依家加息的動作, 可能也是用來對市場表明,聯儲控制通脹的決心。 從而增加聯儲的公信力.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有「決心」係好,但有句話係「有心無力」。我剛剛睇下紐油價,又再迫近USD100了。.

      刪除
  3. 第二季美國GDP負0.9,連續兩季負增長,名義上實際已進入經濟衰退。錯判高通脹不會到來而沒提早加息已注定造成無可挽救的局面,現在才大幅加息已沒甚麼意義。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我愈睇愈唔似單靠加息就可以解決通脹問題。

      刪除
  4. 買入有絕對優勢的大型國有中資股最安全。今日習主席在中共中央政治局會議上強調要繼續進行國企三年改革計劃,要在各領域上造大造強一大批龍頭國企,最近國資委已不斷重組各個國企間的業務,取長補短,例子太多,不能盡錄。

    回覆刪除