2022年6月7日星期二

今日換小小貨

出981.HK(清貨),入883.HK(增持)。

藍籌換藍籌。 中芯由於可成為藍籌,已升了兩個星期,還有幾日便可正式計入指數,筆者估唔到它未來幾日股價還會否再向上,今日見它A股逆市向下,而H股除非有較大成交和站穩HK$18樓上,才可挑戰HK$20,是後話。今日係說不定,故以HK$17.98出了。 

換入中海油:它後日便除凈@HK$1.18/share。除凈後,筆者睇圖表已守住3條平均線,除非再之後幾日都係向下走(都要配合國際油價向下走才合理啩),否則應似已係支持位。 

981.HK冇息,而且它已講咗下半年的生產成本會較上半年為高,即毛利率會跌。筆者當日買它係博佢入恒指,估大細,僥倖估中,現沽出冇息收股。但它始終有國策支持,係愛國股,貼市者或可嘗試短炒。

除凈後,約HK$11的883.HK,又會變番13.5%的「超高」股息率,到8月又再宣派中期股息,上半年超級賺大錢,應該今年中期息「唔止」派HK$0.30咁少了! 油和天然氣價仍在極高位,尤其最近天然氣期貨價升了好多好多。883.HK應該賺到笑了。 

今日靠晒1919.HK力保筆者組合總倉值正數。感恩。

13 則留言:

  1. “期望長線收取高息生活”
    一向也是我心目中對待股票的態度,只是很多人覺得現在股票市場內這一套似乎很不合時宜.

    過去看見 閣下 和billy sir 有很多交流, 在其中也有很多啟發及 得著。
    今天看見“股海心經”
    的誕生, 實在可喜可賀, 恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一入嚟看見妳的芳名 HappyLady,唔知點解我成個人都happy晒! 😆
      首先,我很多謝妳的到訪。🙏😃
      其次,妳覺得睇Blog上的交流有所啟發和得著,這就証明了妳係「很用心」去思考理財之道的人。我都係,BillySir都係,價值Sir都係,其他很多知名Bloggers都係。
      妳我都係同道中人。😄
      但,很多時理論歸理論,要在現實複雜多變、非理性、情緒化的股場「求勝」,確係唔容易。
      我決定試下寫這個Blog的最主要目的,就係為了希望加強自己投資理念(包括妳在上面提及的句子),用白紙黑字記下。^^
      由於投資理念真係可以好個人化、很主觀的,我經常走入去其他Bloggers的網誌內留言,發表自己的謬論,其實是很無禮貌的。

      在此,我都要向其他可能比我以前的留言「激親」的Bloggers講聲「Sorry! 對唔住!」🙏🙏🙏

      HappyLady, 我講大咗,請妳原諒! 🙏 最後,都係希望妳以後多D嚟留言。👍🙏😄

      刪除
  2. 從BILLY師兄既網誌清單見到呢個BLOG, 即刻入黎睇睇, 看來又多一個每日必讀既好BLOG啦, 支持STUDENTS 師兄 ! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新兄,
      小弟現在面紅耳赤了。(都有些開心嘅。😊)
      很多謝你嘅支持。 🙏
      以後記得多留言交流!😃
      稍後更要到BillySir的Blog內再親自感謝他轉介那麼多各方良師益友到此網誌「一遊」! 😆

      刪除
  3. 初期看你的留言,大部分都是用英文去表達,還以為你不是地道的香港人。 看來你應該是和我一樣,不善於中文打字吧了!
    非常同意新FIRE人網友的回應, 以後 多了一個每日必讀 的好BLOG.
    日後還期望Student Sir 繼續 無私的指教.

    回覆刪除
    回覆
    1. HappyLady,
      妳真聰明!一語中的! 👍
      我多年在家居工作,習慣了用desktop电腦,但又不識用keyboard打中文字。😞 去年開始工作少了,開始多用手機睇市。
      以前也有抗拒以廣東話的俗語,或口語化的詞彙來寫字,感覺有多少粗鄙。後來多與如BillySir,鄉下仔Sir,...等等的真性情中人交流,慢慢地就改變了這種想法。🌈😃
      以後我哋就以廣東話多交流投資心得吧。^^

      刪除
  4. 我現在才知你有個blog, 呢兩日北水不斷買981,由於我持貨少,貪心d等佢20元先考慮沽,由於買入價低,任佢跌短期都唔會跌番我買入價掛。呢排港股回暖,科技股輪流逐隻升,先有快手,美團連升多天,北水買足七,八天,而家輪到京東,憧憬著618網購日,不貪心搭吓順風車執番十個八個巴仙一點也不難,雖然新經濟股不是我杯茶,但順勢而行見好即收也不是壞事。昨天和今天,北水沽得最多竟是我都有貨的中海油,中移動同中海外,我仍然很有信心keep貨,北水都是散戶,有人買有人賣,賺夠取利等有關股份跌番咁上下佢地就會買番,他們稱之為做T,他們愛在同一隻股票做多次T,可大幅減低買入成本,就算一隻股票一年內冇升冇跌甚至跌少少,若能成功做T數次就有十幾甚至更高巴仙回報,不像香港散戶喜歡坐貨長揸,這玩法我也模仿過,是有效的。再觀察多幾天看他們是否沽完貨又掉頭買番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鐵馬兄, 很多謝你撑場! 🙏

      你很有心得,係股壇高人。👍

      做短線很講個人狀態。因明天要陪家母到覆診,故今日缺乏戰鬥力。只從長線收息作考量,做了上面個小改動。^^

      刪除
  5. 加油,你同B哥我會每日睇👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 沈默是金, 多謝你嘅支持! 🙏😄

      我希望大家一起懷著樂觀的心態長期靈活地做自己有選擇性的一籃子超高股息投資,便可以早日達成財務自由。雖然平日都要花些時間去做管理,但隨着你自己的投資逐漸成形,長遠計係值得嘅。^^

      刪除