2022年6月5日星期日

「現時」的持倉組合

可能這個標題係你肯走入嚟睇嘅原因。^^

其實筆者一直已把自己的「真實」組合持股成員全部列於筆者的「個人檔案」內,但就未有公開每隻股票的持股數目或所佔的百份比。

一來筆者也算「經常」有做些個股的部份持股買賣,或stock switchings,如果要我經常保持update每隻成員的持股的數量,會幾嘥時間。況且也請容許筆者保留一些自己的財政私隱吧!

但確實,筆者若加入新成員,或已完全沽出某組合成員,筆者係會在當日(如果冇時間,會喺當日晚上)就update「個人檔案」入面之內容。

而寫這Blog的目的,是為了寫下自己對個別股份的睇法,和想留低現時自己的投資理念,給自己反省。

對於自己倉內的每隻股份,筆者應該會在日後有時間時逐一講講我自己的睇法和預期。^^

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 前輩,多謝你大駕光臨! 🙏^^
      有空多來留言,多作交流。🙏^^

      刪除
  2. 回覆
    1. Simon兄, 很歡迎你!^^
      你的環球多元化投資組合看得我眼花撩亂。我汗顏了! 你至厲害! 👍👍
      也恭喜你今年成為「自由人」!👍👍
      請以後多多指教!

      刪除
    2. 謝謝, 只係"自由身"啫😅
      環球多元化只係我優勢不多同保守, 無咩大不了
      你應該玩輪動玩得好有經驗, 會參考!

      刪除
    3. 我應該有很多失敗的經驗!
      現今最着重係揀股,期望長線收取高息生活。

      刪除