2022年6月12日星期日

「體檢」自己的投資組合

前晚美股勁跌,港股明天「一劫」應無可避免。即星期一劫數難逃!(一笑)

通常在這種重要關頭,筆者都會思考一下自己倉內的每一隻組合成員,做足「心理調整」以應對。

筆者現時全倉持有9位成員。要考慮的,係自己是否滿意現時的倉位分佈? 還有最重要嘅係,在當前情況下,有否改進空間?

你今晚又會否「體檢」一下自己的投資組合呢?

祝大家好運!

晚安!^^





29 則留言:

  1. 👍
    我主要係review下估值就算了😲

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係嘅。^^
      總要心裏有準備,較易管理好情緒。🙏😲

      刪除
  2. 現在只係跌550點,下午可能會收窄,
    1919股東增持,數目都唔細

    回覆刪除
  3. 1919会等中期业绩再作定夺

    回覆刪除
  4. 估我唔到,包括筆者自己:
    頭先入了1072.HK@$9.35。

    回覆刪除
  5. 我日日都會睇下個組合.咁啱我又係9隻股票.大跌市下我覺得最佳做法係換馬.望可早日走出谷底

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀重劍兄,
      其實無論在任何市況下,靈活地「換馬」可以係最佳嘅做法。
      毋須經常投入新資金(尤其係已退了休的投資者)。
      不過結果肯定係因人而異,因每個人的性格、投資經驗、對海量個股嘅認識、理财觀念、...等等都不相同,投資成績就可以有極大差異。
      大家互相學習、交流,取長補短,就最好了。^^

      刪除
  6. 謝謝提醒!
    我也立刻review 下自己個pool 有什麼貨。
    閣下個pool 對網友定必存有一定的參考意義。
    今日發現#811 已剔走,可否分享因由?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎吔,我的811.HK去年底前已清倉了。我一直都有update自己個人檔案,可能妳忽略睇下吧。
      它本身係現金牛,母公司過去耐唔耐又出嚟增持,本業也算「穩定」。其實買它收息算係幾放心的。
      憑記憶,我過去3幾年都有持貨,時多時少。去年底市況差,但它升上$6附近。我考慮到它股息率當時只係5厘幾(減去10%大陸稅後),又冇突破,就在平均$5.9~$6陸續沽走,換入當時其它相對跌得多,又有較多息率的股份。即「換馬」。
      它其實都還可以,始終係現金牛.或者將來可以私有化都未定。祝妳好運!^^

      刪除
    2. 漏咗講:
      我絕對唔介意妳參考下我的portfolio成員,但切記自己要經常作獨立考量,尤其是對自己已持貨的股票,要多D關注公司的消息。
      我只係一個小散户,雖然自問也算有多年投資股票經驗,但很多時也會犯錯呀!
      大家最緊要有錯就改,不借貸。還有保持對中國長遠經濟樂觀的態度。^^

      刪除
  7. 謝謝提醒,投資永遠都是不斷檢視~盡量優化自己手上持股~

    回覆刪除
  8. 1072在9元樓下任買我冇買到,結果在今早以好唔理想的價位9.34下左住。呢隻股只公佈左派息日期,但冇公佈除淨日期,應該未除淨重有息收?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鐵馬兄,先謝你好推介。^^
      它係未除凈。
      今年首季業務好好。
      它有概念,H股數目又不多,最緊要資金肯到。
      我買它放心過炒虧損的火電股。

      刪除
    2. 港股、A股市況氣氛算係相當差了,還好它A股(600875.SH)依家都仲可以升,似...蓄勢待發!^^

      刪除
    3. 過去一年,它A股和H股的圖表走勢很貼近。(唔似719.HK咁「妖」!)

      幻想如果A股可以回升至約RMB20.H股似乎也可以升至約HK$12。^^

      刪除
    4. 補充: A股走勢只可參考。始終係慨念股,要資金到才能炒高。
      我後知後覺今日才留意這股,有些魯莽,幸只下極輕微小注,玩玩心態。

      刪除
  9. 謝謝student sir 詳細解釋。
    作為一位Blogger 在網絡世界分享個人對股票的理念及看法。完全是一件美事,絕對不需要 對任何人負上責任, 作為網友的角色, 是 應該有這份 認知 的。
    所以千萬別要介意 我早前的問題, 這只是一個請教你看法的問題。

    回覆刪除
  10. Re: 811
    這隻股票是我從閣下和billy sir的溝通所認識的, 我於去年8月中成本價五元購入, 並於今年一月於6.03 走了一注,再於二月尾@5.85 走了第二注。
    剛於@5.22 清埋第三注。這注在5/26 除淨後走貨, 該有三毫7子股息進帳。
    三注合計平均回報為14.7% 回報。滿意了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Holding cash or Investing in other stocks?

      刪除
    2. I mean A or B :~

      A.Holdling cash.
      B.Investing in others.(No need to disclose any stock numbers.)

      刪除
  11. Holding Cash
    想入油股e.g. 386/883
    但不敢高追,期望油價回落至USD100 才入貨。
    年頭太心急,以為真是水from West to East..... 將強積金轉左去中國^^
    乖乖坐下艇先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 強積金輸死很多港人。相信成績差過妳的大有人在呀!
      這麼想就毋須介懷了。🙏

      刪除