2023年5月23日星期二

地王.豪宅.凱玥

網友金戈大師 於上一篇短文中有留言提及由兩間內地房地產開發商「龍光」与「合景泰富」共同開發的鴨脷洲豪宅樓盤「凱玥」目前情況。

如此重大的地產財經新聞,大家已知道了嗎?

股票投資上,你哋有何部署呢?



7 則留言:

  1. 之前熱炒的基建3寶日日跌不停 又重蹈覆轍炒高后散水?

    回覆刪除
    回覆
    1. Ivan早晨!🙏^^
      我唔知道。
      但眼見恒指又再沉淪,市場又好似缺水,我諗可能醒目錢會做換貨買賣,以國企股首季業績作推敲今年上半年、甚至全年的業績,作取捨。

      刪除
    2. Student 兄 午安!
      中字頭股我只重倉883及941 主要功能就是收息 依你看883今年可派多少股息?

      刪除
    3. 我諗要根據兩樣嘢:
      1. 全年有幾多盈利。
      2. 分派率肯比幾多。

      兩者皆有變數,現在很難準確。🙏

      刪除
    4. 883.HK去年分派率少過另外兩桶油好多,我希望佢今年可以提高至50%,咁樣全年有可能照舊派息@HK$1.45/股。🙏^^

      刪除
    5. 我保守一點假設佢今年盈利跌2成 派息比率不變 即股息$1.16 咁現價實收股息率都有8% 我已好滿意

      刪除
    6. Ivan你這個投資心態抵讚! 👍^^
      以最差的預算都認為值博,咁樣持貨就安心睡得著了。👍^^

      刪除