2022年9月2日星期五

即日鮮

今早11:30am過後,考慮到自己持有1919.HK及316.HK,都係同一系,又考慮到這兩日大行/市場對佢哋一味抹黑,於是Student就唯有嘗試短炒。手隨心動,出了唯一的500股316.HK@HK$157.80。

剛才兩点前買回@HK$152。

算係即日鮮,扣除手績費後只係執了2千幾蚊,但感覺就如同中了六合彩安慰獎。

雖然Student近年來已唔着重短線炒賣(其實都幾費神和帶來緊張),但港股宜家攪成咁,很多「參与者」完全唔跟市盈率和股息率等基本嘢去做投資決定。我諗,我都不能坐以待斃! 可以的話,嚟緊嘅日子都會做些即日鮮。

當然,Student唔敢有百分之七十嘅把握(估計每次決定只有大約百分之六十幾)會係「賺硬」,所以也不會在這裏分享了,以免誤己誤人。

這篇短文就當係Student「發噏瘋」吧!^^

後記: 

1. 已收市了,今日收市競價時段超詭異! Anyway, Student想補充一下:

無論点樣短炒都好,Student整個收息組合倉都係抱住「長期收取高股息」為宗旨,...可以短炒,可以換馬,但最後都係盡量全倉持股收息。

2. 昨夜杜指和納指皆先升後跌,跌幅為1.07%和1.31%。波羅的海指數就升了84点,至1086点,即是比起上一日升了8.38%。至此,本星期的金融市場就收工了。

20 則留言:

  1. 做T這種炒股手法我是十分buy的,我長期這樣做,當然有盈利在手的股份會做得更安心,就算沽出出後股價繼續升,就當賺少左,若心有不甘或堅決看好,就高價買回,相反蝕緊錢的股票若沽出後不跌反升,你又極度看好,不甘心止蝕,高價追回,就左一巴右一巴,增加持貨成本。我通常都是拿有盈利在手的股票去做T,2/3做長倉,拿1/3做T,現在個市係典型型上落市,就算係優質長久必升之股,也不會一升到底,升到甘上下都會回一回,若能長期做T成功或多次做T成功,你的回報會非常可觀,近期我做T做得最多的是1072東方電氣,但今天我不敢做了,因他今天在A股同H股破哂位,又食正國策,短期應有一波升浪,待升到13元才做T。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝鐵馬兄 之分享。
      唔容易學你㗎!
      除了識揀股,還有判斷進退時機,性格(賭性)更加人人唔同。👍🙏^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 健一兄弟 太客氣了! 🙏🙏🙏^^
      小弟祝你週末愉快、佳人有約。😜

      刪除
  3. 今日好多股臨收市大跌,唔知發生乜事?

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股缺水,而星期一(9月5日)恒指、國指等有新成員加入,基金需要換馬,估計今日Friday臨收市時有逼切需要,所以有不少股份,甚至很多不是指數成份股的,股價都有較明顯「偏離」。
      其實類似情況,不時也有出現於每月「月尾日」、或「季結日」、或「年結日」。我哋有時間的話,都可以每次留心一下自己的持股「股價」有否「不正常的偏離」,可以考慮做短期「買入」或「賣出」,下一日沽出或補回。當然都係有風險! 😆^^

      刪除
  4. 謝謝分享
    股市今年難玩😣, 最近已投資另一樣野頂住先

    回覆刪除
    回覆
    1. Simon兄, 最緊要你對投資項目有興趣和把握。 ✌️^^

      刪除
  5. 剛看到《經濟通通訊社25日專訊》據外電報道,德國政府計劃否決中遠海運(00517)入股德國第一大港漢堡港(Hamburg)的貨櫃碼頭,德國經濟部長直言擔心中遠海運入股將增加對中國的倚賴,有意否決這筆交易。  德國媒體報道稱,德國政壇普遍對中遠運入股漢堡港存疑慮,不願將碼頭等基建落入中國手中。漢堡是歐洲和中國海路重要的轉運站,目前漢堡港處理的貨櫃有三分之一來自或即將運往中國。  德國漢堡港口與物流股份公司(HHLA)去年9月21日宣布,中遠海運將收購Tollerort貨櫃碼頭35%股權。

    回覆刪除
    回覆
    1. Kin Yat,
      I already knew that news few days ago,... that's why I bought 517.HK in Tue & Wed. ^^
      Some days later I wish it would declare special dividends. ^^

      刪除
  6. 近日中遠海控的不理性下跌似乎激怒了管理層,今日出公告表示會在下周二早舉行網上與投資者研討大會,可能會就近期事件作出回應。我並沒有持有任何航運股,但一家手持2400億現金多過A十H股市值的公司,又不是沒錢賺,只是被人質疑未來能否賺甘多而已,就被人狂沽到得番1倍市盈率,我都覺得好唔make sense 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 作為上市公司,又係超巨型企業,作為管理層,係應該多D出嚟講下公司目前狀況。派息政策最好有更加清晰指引。

      刪除
  7. https://mp.weixin.qq.com/s/Nhl_dPwz1WNYbQFKRQK_4Q

    回覆刪除
  8. 港股幾年後望番可唔可以成為黃金坑🧐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠兄, 小弟連明天的港股也看不透呀!😆

      港股市場很多時都唔睇基本嘢,恒指又經常加入已極高估值之新藍籌股,所以我對我說年後的恒指係冇期望。

      我近兩年的策略係着重收股息,市盈率愈平、股息率愈高、愈多現金的公司,我就愈鍾意。
      同一隻股票,我有時會加注或減注,作風險管理。
      也有時會換馬,前提係認為(經過理性地計算)是更好的選擇。
      我冇買盈富,也無做月供的。
      小弟係讀會計出身,所以着種睇數字,因此可能「盲目地」相信自己之選擇。 😆

      刪除
    2. typo: ...所以我對幾年後的恒指/大市係冇期望嘅。

      刪除