2022年11月7日星期一

寫在「滿倉股票」時

筆者近幾年改變了投資風格(其實可能只係投資膽量),經常「滿倉股票」,就是持股組合的總市值總是「流動資產」的99%或以上!(唔計自住物業,冇投資物業,冇定期存款,唔計MPF。)

講真,其實都幾駭人! 好似違背了投資要謹慎的原則,尤其是股海無常!

但,Student雖以「學生哥」自稱,其實已不是股場新丁,自問現在很清楚自己的投資目的和理念,因此才沙膽(即大膽)「滿倉股票」。

大家聽下好了,唔好「亂學」student這般操作,因為如果我哋投資理念不相同,即使「開首時」持股一樣,但將來結果也可以是差天共地的! (都算係免責聲明。🙏^^)

後記:

晚上從財經新聞中看到聯合國〈世界人口展望2022〉報告,預期及至11月15日(即一星期後),全球人口將會達到80億!
該數字在今後幾十年還會繼續增長。

Student says: 地球村愈來愈多村民,個個村民又需要衣食住行,而發達地區(包括香港)又養好多不事生產的懶人(包括student)。網友們認為歐美可以攪得掂「佢哋嘅高通脹」嗎? 還可以点攪呢? 🤔





28 則留言:

  1. 我46歲前也近乎滿倉股票 我倆公婆有固定工作收入 不計股息都夠日常開支有餘 有甚麼要驚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年64歲 無人會請 內子細我9年 若重投社會 應仍找到工作 但女俠聲明誓不回頭去打工 話之我去做老鸭或去檢紙皮。所以我近年投資起來才畏首畏尾 無甚成績!🤢

      刪除
    2. 各人背景、文化、歷練、股海修為各有不同。了解BillySir嘅網友當然係冇人敢話BillySir要驚啦!😌

      刪除
  2. Have faith. Add oil, Student Sir :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Got it!✌️^^
      革命尚未成功,同志仍須努力!🙏^^

      刪除
  3. 衣家尼個位滿倉都ok,想知student兄keep住滿倉背後既想法🤓

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟買股票嘅「目的」及「方法」已盡量簡潔地寫於「關於我」之內容中。綠兄可以隨便品評。😆
      小弟自問已算財自,但仍希望透過投資股票將財富繼續增長。🙏^^
      So far,小弟覺得「滿倉股票」冇乜大問題。唔怕冇錢應急,因為現今「賣股套現」係相當方便,隔天便可收到錢,而且「耐不耐」又有股息收。由於小弟宜家和以前比較,投資額都算加大了很多,股息收入就相對地「幾好」,已足夠應付日常生活開支+再買股投資。
      印象中,Student已如此操作了超過3年,發覺係可行的。^^

      刪除
    2. 好欣賞Student兄的堅持👍🏼,過得到今個浪的方法,其他時間當然沒有問題。

      刪除
    3. 無忌兄,Morning!🙏^^
      講真,我心底下也配服自己這麼沙膽! 君不見香港近年經濟四面楚歌,恒指又慣性加埋D垃圾做藍籌股。客觀環境又真係幾令人氣餒!
      唯有謹慎揀股作應對。🎯

      刪除
  4. 差不多所有國内證券行都預計中海油2022年全年盈利約1430億人仔,以總發行股數475億股計,每股盈利起碼3元,派息比率50%的話,每年派息1.5元,若以A股每股15元計,年息就有10%,H股883比較起來就更吸引,再加上A股中海油發行量少,就算買883要交28%雙重利息税,計落仍較買A股着數,因此北水散户不斷在增持883,尤其是股價在10元樓下時,明年第二季香港將會完成立法,容許港股通股份以人民幣交易,若能降低50萬的入場門檻,會令更多内地散户更方便,輕易地買入港股,令港股流動性大為增加,若在股息税方面有所調整,AH股間的析讓就會大為收窄,到時H股可能會追落後而急升,現在很多H股除了大股東和外資基金外,持股最多的就是北水,本地散户持貨不多。我現在全倉國企,不知明年會否因以上因素而大為得益。

    回覆刪除
  5. 386依旧不断回购,2929.4万股,3.34~3.41

    回覆刪除
    回覆
    1. 健一, 坦白講,我就對佢咁做法,冇特別讚賞。因為佢現金水平未係好多,857和883嘅現金就「相對每股」嚟講就好些了。
      除非「中港股市」將會「否極泰來」大翻身,咁一眾「大路」嘅指數成份股都可以向上升,386都應該受益,咁佢依家「襯低吸納」係無可厚非。
      始終386今年下半年真係受到高油價所影響,盈利有跌。相反883和857就超額勁賺。
      如果我現在持有386,我就寧願換馬至883。
      當然我也有出錯時,但這一刻係真心話。🙏

      刪除
  6. 國資委下午說要在更大範圍,更深層次下加大力度縱深推進國企改革,使國有企業成為中國式現代化的主要參与者,有力推動者和堅定實踐者。聽完呢番話,更加確信未來兩三年唔買龍頭國企一定會後悔,造大造強各行業龍頭國企已是一定要做到的目標,任何大國企出問题,國資委都會出手相助,今日港股幾乎所有大型國企都有人維持秩序,就算股價下跌,收市時都會轉升。中石化三季度業績唔好,就連續多天不停回購AH股,穩住股價。1919呢幾日開始回穩股價回升,成交也多左很多。中遠海控現在已不是單纯是一隻航運股,是一隻集航運,港口和物流於一身的供應鏈股,中國經濟一向由投資,出口和內需三頭馬車拉起,中遠和招商系在進出口方面身負重要任務,很難想像會出現看淡造空者所說的航運低潮周期會長達五,六年,連續虧損難以避免。在國家精心佈局下,出現虧損幾乎不可能。

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之我哋就很幸運/幸福,應該可以在「有生之年」見證到「中華民族偉大復興」的願景。🇨🇳
      小弟睇法: 投資股票係毋須估計五、六年咁遠盈利嘅。🤔

      刪除
  7. 今日恒隆老闆陳啓宗直言話過往香港作為外資同中國的聯络人身份已不存在,外資现在可直接往北京,上海,無需經香港過橋濕脚抽水。現在香港可做的就是在金融,科技,人才培養上緊靠中國,幫助中國,相信香港做得到,換言之香港以往那種韋小寶式,左右逢源,專走精面的香港仔做事方式已不合時宜,現在要的是實幹,要成果。

    回覆刪除
  8. 响应习总号召:国企应理直氣壯做大做强

    回覆刪除