2022年8月2日星期二

「組合年平均股息率」創了新高

今早絕對算係大跌市,因為跌得很全面,不少個別股份的股價創了52週新低位。

筆者之前冇預計「佩洛西訪台」有這麼大的殺傷力,所以於滿倉之下,這輪大跌市只有「硬食」。

再審視自己的8隻組合成員,有否可能以市價沽出某些股份的小部份,再以市價去「換馬或加入」其他的,但結果係暫時「揾唔到對象」,所以冇嘢可做。

繼續「持股等收息」。

中午時又預算一下「組合年平均股息率」,...以中午收市價去計,居然已升至12厘了! ...組合內各成員之股價与股息率皆為:「恐怖」! 🙏^^



18 則留言:

  1. 對象呢家嘢要有緣份先得
    哈.....

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我投資股票已有廿年以上經驗,但於跌市時都係免不了體會到「懼怕」的心態。
      其實咁係好嘅! 因為咁樣即係代表我哋知道揾錢艱難,才「着緊」帳面上輸緊嘅股價。
      跌市時候,我唯有經常提醒自己持股的目的係收息。
      以前投入了的錢是過去式,今日的股票倉是現在式,將來的股息收入就是未來式。人要向前看,最重要嘅係未來。
      組合就像是經營一門「收息生意」。
      我平時交易日考慮最多嘅係應否要換馬,而唔係要套現揸現金。
      希望隨著時間的推移,總股息收入可以愈來愈多。
      Student簡言之: 不要怕,總要息!^^

      刪除
    2. 其實最怕佢減派息XD,不過呢方面真係冇得估

      刪除
    3. 最好唔好只係靠估,最好係睇多D最新嘅財務報表、公司通告、行業消息、也要睇埋同行的,以作比較。
      例如中海油,佢已出了半年盈喜,中期盈利已非常肯定了,要估嘅只係佢嘅中期股息會派多少。
      當然平日要睇下國際油價,考慮中海油現時每日、每月嘅盈利,若認為佢仍可賺巨利,便加強了持貨的信心。

      刪除
    4. 要student兄多多學習 :) 尤其心態方面

      刪除
    5. 我「揀選了」又「買入了」股票後,就「樂觀地」做個「長線收股息」的投資者。
      我盡量唔將負面新聞帶入夢鄉。
      最多諗嘅係如何可以再提高未來的股息收入。
      一齊努力! 🙏^^

      刪除
  3. 最近中央整頓了主事蕊片業務的高官,包括工信部部長肖亞慶,國家大蕊片基金的總裁等全被中紀委調查,再加上美國不斷增強打壓中國蕊片業的力度,中蕊等晶片股理應大跌才是,但今早11點半左右 ,中蕊等晶片股突然在大成交下抽升,中蕊升近一成。有說是中國出反制招數,禁止天然砂出口往台灣,而天然砂是制造蕊片的最基本材料,台灣9成靠內地進口,此舉勢令台積電生產受阻和生產成本大增,看來除了武攻外,中國還有很多經濟招數對付台灣。8月11日中蕊就會出中期業績,是龍是蟲就可知曉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今早大約11:30都見到中芯AH股齊齊升上。
      宜家要睇下大陸点樣还手,似乎唔至針对台獨,有可能會对米国的經濟还以顏色,畢竟過去已忍讓多時。
      981.HK係愛国股,今日炒一轉都係啱嘅。但佢今年第二季業績應該無首季咁亮麗,因預計成本隨通脹而大升,去年「平價」的原材料成本在今年下半月已用得七七八八。不過佢愛国慨念強烈,雖然冇息,估計也會經常攞嚟炒!

      刪除
    2. 禁止出口天然砂打压不了台湾芯片,但能抬高台湾房价https://mp.weixin.qq.com/s/O0hTY_-KHRtR8Ag1z9-0DA

      刪除
  4. 見STUDENT 兄一路都無內銀股,對內銀有戒心?

    回覆刪除
    回覆
    1. Ricky兄,
      我早幾年經常有939/1288/3988,作交义買賣。(邊隻較升得較多,就沽出D,將套現買些另外嗰一、兩隻。)
      記憶一年半之前就開始冇貨,因見到已有內房出問題,包括每月銷售及債價都開始向下。想起以前本港1998至2003年樓價跌7成的恐怖情況,我不知整体大陸房地產貸款佔銀行有多大份額,但以中国人对房屋的剛性需求,肯定唔係小數目! 若果產生骨牌效應,就不堪設想了。
      基於此,所以沽清了內銀,當時又很易找到較安心的其他選擇。
      雖然回頭看好似好醒,但過去一年半整体大市都跌到嘔血,唔容易買到股價可以長升長有的呀!🙏^^

      刪除
    2. 補充:
      我宜家有1606.HK,佢母企係「國家開發銀行」,佢做leasing嘅,都係銀行貸款的一環,絕對算係银行業,但就冇做房貸生意,我希望佢較安全,股息率又唔少,又有私有化機會。
      不過我只持有佢少量,係8隻持股中之最細額投資。算係悶股。^^

      刪除
    3. 再P.S.:
      近排美元頻密、大幅加息,我也冇計算會对1606.HK有多少影響。等出了今年中期業績(估計在今月底),到時睇下有冇提示。

      刪除
    4. 明白,我有270粵海,一樣中招,雖然主業係東江水,因有涉獵地產業務,加上公司層管理差勁,亂投資,股價直情係破地獄.

      刪除
    5. 有時股價差勁都唔可以賴晒上市公司。過去兩年多(2020年3月開始),整體港股只識吸收「全世界啲負面新聞」。
      中港股市缺乏有份量之人物經常出嚟「出下口術」,加強市場信心。

      刪除